کافه آرت یک کافه جدید
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

کافه تی آرت یک کافه جدید اما در یک مکان قدیمی است. اینجا یک حیاط بزرگ و زیبا و دو تراس جذاب با میز و صندلی های دونفره دارد. کافه تی آرت یک کافه خوش حس است که هم می‌توانید در این ایام قهوه خوبی در آن بنوشید و هم می‌توانید حال و هوای بهاری را از حیاط با صفایش استنشاق کنید.

 

اگر کلی کار اداری  راه اندازی کافی شاپ این شب عیدی روی سرتان تلنبار شده ولی علاقمندید این کارها را در یک کافه انجام دهید قطعا کافه تایپ بهترین پیشنهاد برای میز کار شما خواهد بود. کافه‌ای با سقف بلند و دیوارهای آجری و کلی ماشین تحریر که یک قسمت آن مطعلق به شمایی است که به دنبال میز کار  تجهبز و کارا برای خودتان می‌گردید. البته که از انواع نوشیدنی‌های خاص و جذاب کافه تایپ هم نمی‌توان به راحتی گذشت.

 

البته که راه اندازی کافی شاپ آنقدرهای پیچیده نیست، آن هم در محدوده خیابان انقلاب، مکان هم در حیاط یک شهر کتاب و … بله اینجا کافه ویش است که کلی اتفاق‌ فرهنگی هنری در آن جمع شده‌اند و یکی از نماینده‌های شایسته کافه‌های محدوده انقلاب است. از نکاتی که کافه ویش را به نسبت بسیاری از ۱۰۰ کافه‌ای که در کمپین کافه باز حضور دارند متمایز میکند هدیه‌ای است که به ازای هر Check In یا اعلام حضور به وسیله اپلیکیشن موبایل فیدیلیو به شما می‌دهد.

 

کافه ویش ۱۰% تخفیف به رسم میهمان نوازی به میهمانان فیدیلیوای و کافه بازش ارائه می‌دهد که بسیار وسوسه کننده برای تجربه یک مقصد جدید و جذاب برای کافه گردی است. کافه‌هایی نظیر کافه دنگ، آرکان ،ژیرا ،پرسوناژ ،فوژر ،کلاور ،مهر نیکتا، لتو هم از دیگر مکان‌هایی هستند که با هر اعلام حضور یا Check In در آن ‌ا از ۱۰% تخفیف تا کیک و نوشیدنی را میهمان آن‌ها خواهید بود





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: